HISTORIA
Nicole Lee to firma produkująca torby z siedzibą w Los Angeles w USA.
Jego pierwsza premiera miała miejsce w 2004 roku przez Nicole Group, na czele której stał Samuel Lee, który wprowadził na rynek „NICOLE HANDBAG” z wiernym przekonaniem o wprowadzaniu na rynek toreb z wysokiej jakości materiałów i szczegółowego wykonania.
W 2006 roku wybitna i utalentowana projektantka Suzy Han spotkała się, aby przenieść firmę na wyższy poziom. Suzy dodaje nazwisko „LEE” na cześć swojego panieńskiego nazwiska, sprzedając swoje korzenie przodków w swojej sztuce, rzemiośle i tak narodziła się marka Nicole Lee.
Nicole Lee szybko stała się głównym nurtem mody, która zyskała nawet uznanie redaktora magazynu Handbag 101 Pro. Charakteryzująca się oryginalnością, kreatywnością, funkcjonalnością i awangardą, Nicole Lee dzięki swoim unikalnym projektom zdołała pozycjonować się jako międzynarodowa marka szeroko rozpoznawana w świecie mody jako produkt wysokiej jakości.
„Wierzymy, że moda powinna być zabawna i odświeżająca”.
Samuel Lee CEO
Samuel i Suzy to kreatywne umysły, które kierują Grupą Nicole Lee: Samuel jest odpowiedzialny za administrację, działanie i strategiczne aspekty firmy, podczas gdy Suzy wraz ze swoim zespołem projektantów są tymi, którzy nadają produktom wyjątkową charakterystykę. , wnosząc całą swoją pasję do mody do każdej torebki i produktów inspirowanych między innymi pięknymi europejskimi krajobrazami, intensywnym stylem życia Nowego Jorku i codzienną modą Los Angeles. Tak powstają wysokiej jakości nowoczesne torby dla kobiet kochających ekstrawagancję i ceniących modę.
Nicole Lee to marka obecna w ponad 30 krajach. Cieszy się uznaniem i prestiżem w miastach znanych na całym świecie z zamiłowania do mody, takich jak Londyn, Paryż, Tokio, Mediolan, Rzym i Madryt.
W świecie nasyconym markami tylko nieliczne są takie, które poruszają serca ich klientów. W Nicole Lee staramy się nie tylko tworzyć produkty podobne do tych, które istnieją na rynku, ale nieustannie poszukujemy, poprzez oryginalność, produktów, które mogą generować więź z naszymi klientami i być z nimi przez cały czas. Chcemy, aby dzięki produktom o doskonałej jakości i wzornictwie możemy być częścią Twojego życia, od codziennych czynności do tych wyjątkowych chwil.
Nasze ekscentryczności są silne i zawsze wybieramy projekty, które się wyróżniają. Wielokulturowe doświadczenie Suzy, jej dzieciństwo w Seulu i Buenos Aires, a także jej obecny dom w Los Angeles dodają koloru i charakteru jej projektom.
Mimo wszystkich sukcesów, jakie odnieśli, Samuel i Suzy zawsze pozostają pokorni. Są doskonałym przykładem przywództwa zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy, zarówno ze względu na poziom innowacyjności, jak i wartości oraz uczciwość jako ludzi.
Dzięki rosnącemu popytowi na produkty marki, firma stale się rozwija, udostępniając swoje produkty w kolejnych miastach i krajach.
MISJA WIZJA
Widok.
Być wiodącą na świecie firmą w branży akcesoriów modowych, które są częścią życia każdej kobiety, dotykając jej serca poprzez innowacyjne, nowoczesne produkty charakteryzujące się wysoką jakością, dzięki czemu czują się wyjątkowe i inne.
Misja.
Dzięki kreatywnemu i wykwalifikowanemu zespołowi przewidujemy i kreujemy trendy, które przekładają się na wspaniałe i innowacyjne produkty dla kobiet, zawsze szanując wartość i indywidualną tożsamość naszych klientów, pracowników i partnerów biznesowych.
Wartości.
Integralność
Innowacja
Oryginalność
Pokora
Nasz zespół roboczy
SUZY HAN
DYREKTOR PROJEKTOWY / WICEPREZES