HISTORIA MARKI

Nicole Lee to międzynarodowa firma z siedzibą w Los Angeles w Kalifornii.

Brand Story

Jego pierwsza premiera miała miejsce w 2004 r. Przez Nicole Group pod kierownictwem Samuela Lee, który założył „NICOLE HANDBAG” z przekonaniem, że oferuje torebki z wysokiej jakości materiałów i dopracowane wykonanie.

W 2006 roku Suzy Han, wybitny i utalentowany projektant, dołączył do firmy, przenosząc ją na wyższy poziom. Suzy dodała nazwisko „LEE”, aby uhonorować swoje panieńskie nazwisko, integrując swoje rodowe korzenie z jej sztuką. Tak narodziła się marka Nicole Lee.

Nicole Lee szybko stała się głównym nurtem mody, zyskując uznanie redaktora magazynu Handbag 101 Pro. Dzięki kreatywności, oryginalności, funkcjonalności i awangardzie Nicole Lee stała się międzynarodową marką. Jego unikalne wzory i produkty wysokiej jakości są powszechnie znane w świecie mody.

„Uważamy, że moda powinna być zabawna i odświeżająca”.

Samuel Lee CEO

Samuel i Suzy są kreatywnymi umysłami prowadzącymi Nicole Lee Group: Samuel jest odpowiedzialny za zarządzanie, działanie i strategiczne aspekty firmy, podczas gdy Suzy wraz ze swoim zespołem projektantów nadaje produktom niepowtarzalny styl, czerpiąc całą swoją pasję do moda na każdą z toreb i produktów, inspirowana pięknymi krajami europejskimi, intensywnym stylem życia Nowego Jorku i swobodną modą w Los Angeles. Tak powstają nowoczesne, wysokiej jakości torebki dla kobiet kochających ekstrawagancję i ceniących modę.

Nicole Lee jest obecna w ponad 30 krajach. Jego prestiż został doceniony w miastach takich jak Londyn, Paryż, Tokio, Mediolan, Rzym i Madryt, które są znane z zamiłowania do mody.

Przy tak wielu markach na całym świecie tylko kilka z nich dotyka serc swoich klientów. W Nicole Lee staramy się nie tylko tworzyć produkty, które już istnieją na rynku, ale stale poszukujemy oryginalności, aby tworzyć produkty, które mogą nawiązywać kontakt z naszymi klientami i przez cały czas z nimi współpracować. Poprzez produkty o doskonałej jakości i wzornictwie chcemy być częścią twojego życia, od codziennych czynności po wszystkie wyjątkowe chwile.

Brand Story
Brand Story

Nasza wykwintność jest najważniejsza i zawsze wybieramy wyjątkowe projekty. Wielokulturowe doświadczenie Suzy, jej dzieciństwo w Seulu i Buenos Aires, a także jej obecny dom w Los Angeles, nadają kolorom i charakterowi jej projekty.

Po wszystkich osiągnięciach, które osiągnęli, Samuel i Suzy zawsze pozostają pokorni. Są doskonałym przykładem przywództwa w firmie i poza nią, zarówno pod względem poziomu innowacyjności, wartości, jak i uczciwości jako jednostek.

Ze względu na rosnące zapotrzebowanie marki firma stale się rozwija, dzięki czemu jej produkty są dostępne w wielu miastach i krajach.

WIZJA I MISJA

Wizja.

Być światowym liderem w branży akcesoriów modowych, będąc częścią życia każdej kobiety, dotykając ich serc poprzez innowacyjne, nowoczesne produkty charakteryzujące się wysoką jakością, dzięki czemu czują się wyjątkowe i inne.

Misja.

Twórz trendy, które przekształcają się w cudowne i innowacyjne produkty dla kobiet, poprzez kreatywny i wykwalifikowany zespół, zawsze szanując indywidualne wartości i tożsamość naszych klientów, pracowników i partnerów biznesowych.

Wartości.


· Integralność
· Innowacje
· Oryginalność
· Pokora

Nasz zespół zarządzający